ترخدا اینقدر حساس نباشید🤦♀️
نه بابا اتفاقا من یبوست داشتم خوردم کلیم برام خوب بود
من شنیدم ویتامین آ داره خوب نیست نمیدونم درست
هم خود زردآلو رو میخورم هم برگه شو😂
سنتیا میگن گرمه مثلا
ما باغ زردالو داریم تو این فصل بنظرم یه سبد خوردم😄😄
برای دکترمم یه سبد بردم بهم نگف نخور
نه عزیزم هسته شو نخور
خودش ضرر داره تازه شکمت هم راه میفته
زردآلو نه نوش جان اما هسته اش اره هسته اش و نشکون نخور ضرر داره
نه بابا هرچیزی به اندازش ضرر نداره
براچی بدباشه واقعا😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.