از چند هفته نامه سز میدن دکترا

۵ پاسخ

از ۳۸ هفته به بعد قبلش اصلا نامه نمیدن مگر اینکه خدایی نکرده مشکلی باشه از قبیل فشار خون و..

معمولا ۳۶

تقریبا دو هفته قبل سزارین نامه میدن معمولا بعد ۳۶ هفته

۳۶,۳۷فکنم
چون ۳۸و ۳ روز اینا میشه سز کرد

من سزارین سومم مامای بهداشتمون برافردانامه داده بهم۳۸هفته و۲روزمیشم

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان لونا مامان لونا هفته چهلم بارداری
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان یارا جونم👶🏻 مامان یارا جونم👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان رادمهر👼🏻🫀 مامان رادمهر👼🏻🫀 ۲ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری