سلام لیزر تو دوران شیردهی مشکل داره؟

۵ پاسخ

من از اول شیردهی رفتم همچنانم دارم شیر میدم خیلیم خوب بوده دیگه هم بیرون نیومده...
تو دوران بارداری نباید رفت تو شیردهی مشکلی نداره‌....
من ک خیلی راضیم واقعا راحت شدم الان دیگه بیرون نمیاد هراز دوسه ماه یه بار میرم واسه شارژ

نه مشکلی نداره
منم تازه جلسع اولم رفتمم

اع چه جالب من میخاستم برم برعکس ب من میگفتن بچت۶ماهه شدبیا

مثل اینکه خوب جواب نمیده شش ماه بعداز قطع شیردهی که هورمونا تنظیم بشن

میگن جواب نمی‌گیری منم خیلی دوست دارم برم خودم موندم

سوال های مرتبط

مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۷ ماهگی