۳ پاسخ

من شنیدم اگه فقط یکیش ورم کنه باید بری دکتر

نمک زیاد میخوری؟

منم پا راستم ی کوچولو بیشتر از چپ ورم داره ..پاهاتو بالاتر از بدنت بزار تا خونرسانی بیشتر بشه
من آسپرین میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی