مامانا رفلاکس تا چند ماهگی هست؟؟؟

۱ پاسخ

پسر من ی دوره ۷ ماه خوب شد ولی دکتر گفت ممکنه زمان دندون.واکسن‌.مریضی دوباره برگرده ک الان درگیر دندونه رفلاکسشم برگشته ک باز دارو شروع کردم🤕🙃

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی