مامانا تا چند ماهگی رفلاکس پنهان خوب میشه

۹ پاسخ

شما رفلاکس پنهان بچت خوبشد؟

دختر من هنوز دلره

علائم دختر من فقط یکم سینه ش خش خش میکرد الان داروش دیگه تموم شده دیگه صدای خش خش نمیده تو این اوضاع نمیتونم ببرم پیش دکترش میشه دیگه دارو ندم

شش ماهگی

بستگی به بدن بچه داره بعصی ۶ ماه بعضی ۹ ماه

دختر من هنوزم داره😫
البته کمتر شده اما هست

هفت ماهگی

پسر منم ریفلاکس پنهان داره

معمولا ۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی