۴ پاسخ

ماشالا بهشون خوبع😍

دخترم ی قل بود توی ۳۳ هفته ۱۲۰۰ بود 😂😂

آره عزیزم دوقلو ها من که به دنیا آمدن یکیشون ۱ کیلو بود یکی هم ۲ کیلو

اره ماشاالله خوبن

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان هلیا♡لیانا♡ مامان هلیا♡لیانا♡ ۱ سالگی