۹ پاسخ

اره
من دوتا مثبت شد ولی باردار نبودم
البته واسه من حاله کمرنگ داشت

عزیزم اگه کیست داشته باشی یا هورموناتم بهم ریخته باشه مثبت میشه... من خاله ام مشکل هورمونی داشت پریودشم عقب افتاده بود بی بی چکش مثبت بود

آره ممکنه خطا بزنه

اره بی بی چکم مثبت شدولی ازمایش منفی چون هورمونام بهم ریخته بود

من یکبار 12روز عقب انداختم بی بیزدم مثبت شد فرداش پریود شدم البته کم رنگ بود

اگه داروی خاصی مصرف میکنی اکه تازه زایمان کردی یا تازه سقط کردی اگه کیست داشته باشی اینا همه احتمالش هست مثبت بزنه

نه اگه مثبت شد صد درصد درسته

ببین اگه تا ۶ ماه پیش سقط داشتی ممکنه هنوزم مثبت بزنه

خیر ممکن نیس

سوال های مرتبط

مامان دریا گلی مامان دریا گلی ۵ سالگی
مامان هامین مامان هامین روزهای ابتدایی تولد