موبر خطرناکه بزنم رو شکمم؟!

۹ پاسخ

نزنی بهتره دکتر من که گفت نزن

من شنیدم نوره و پودرمطرح و کرم موبرو اینا ضرر دارن همشون

نزن عزیزم

من میزنم همه جای بدنمو با مطرح

من فقط رو شکم نمی‌زنم بقیه جاها رو میزنم

واسه سزارین باید اون موهای کوچیک روی شکمم شیوبشه؟من اصلا نداشتم جدیدا شکمم یکم مو درآورده

من زدم از اولش تا اخرش😂

کرم موبر بهتره بنظرم

من زدم وهمه شکم نه

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی