دهانه رحم باز باشه موبر بزنی خطرناکه؟

۵ پاسخ

نه چه اشکالی داره ماما منو معاینه کرد گفت یک‌ سانت و‌نیم هستم رفتم انقدر پیاده روی و ورزش کردم بعدش رفتم حموم همه جا تنمو‌ موبر زدم که برای زایمان آماده باشم😂

مو بر نزن بذار هفته ی آخر نوره استفاده کنی بهتره
من خاله ام پزشک زنان هست به من گفت به هیچ وجه از موبر استفاده نکن خوب نیست تا جایی که میتونی ژیلت استفاده کن

بلههههه

اره خطرناکه

بعله خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی