صدای پدافند چجوریه؟؟!

۴ پاسخ

صدای تراکتور میده😁

مثل صدای انفجار ولی خش دار
نمی‌دونم چطور بگم😂

صدای اگزوز موتور رو شنیدی موقعی که گیر دار رو ترق و توروق صدا میده
صدای پدافند صدبرابر بیشتره

تق تق تق تق

سوال های مرتبط

مامان تیام

👶🏻💓 مامان تیام 👶🏻💓 ۱ سالگی
مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی
مامان دریا مامان دریا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی
مامان حلما خوشگله مامان حلما خوشگله ۱ سالگی