سلام مامانا، پنج شنبه ها بهداشت هست؟

۴ پاسخ

خراب بمونه آشغالن بیسوادا

هست تا 11

اره من اصف رفتم تا ۱۲ بوده

فک نکنم
زنگ بزن قبل رفتن

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی