سلام مامانا خوبین قرص آسپرین فقط۸۰داریم

۴ پاسخ

من ۸۰میخوردم این دفعه داروخونه ۸۱داده نمیدونم بخورم یا نه

من ۸۱ میخورم

نه بالاترشم هس

نه ۸۰ هست و ۱۰۰فکنم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان آراد و نینی🤍 مامان آراد و نینی🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ویکم بارداری