چی بخورم شیرم زیاد شه سیرش نمیکنه بچمو

۸ پاسخ

شیرخشک کمکی هم بده بهش وگرنه وزن نمیگیره…نسکافه هم شیرو زیاد میکنه

قرص شیرافزا، دمنوش بایونه، اب هویج

هیچی فایده نداره، فقط میک زدن بچه زیاد میکنه من همه چی و امتحان کردم، تهش خسته شدم سینه شد پستونک بچه گفتم شیر که کمه حداقل میک بزنه اروم بشه، بعد چند روز فوران زد

دلستر و ماهی سوپ آبگوشت من اینا رو می‌خوردم ماشاالله شیرم زیاد میشد

کاچی بخور

ماکارانی، ابگوشت چرب، دمنوش زیره، فرنی درست کن داخلش زیره بریز، اب هویج، قرص شیر افزا،

قرص شیرافزا من میخورم شیرم بیشتر میشه

آبگوشت ،قرص لاکتاول ، قطره شیرافزا
چای کمرنگ

سوال های مرتبط

مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی