خانما چی بخورم شیرم زیاد شه و سیرش کنه

۷ پاسخ

پودر شیر افزا هست .قطره هم هست .

قرص شیر افزا من خوردم خیلی جوابه همش شیرمو میدوشم

قرص لاکتاول خوبه
آبگوشت ماهیچه

هرکی یه چیزروش اثرداره من دلستربرام اثرداشت

نارگیل خیلی خوبه هم ابش هم خودش رنده کن هم واسه بچه خوبه هم خودت

مایعات و دلستر و آبگوشت و اینجو چیزا
قطره و قرص شیرافزا هم میتونی بخوری

قطرع شیر افزا
عذای مقوی

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی
مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی