خانوما تو شیردهی نوشابه نباید خورد؟

۱۱ پاسخ

من روز ۱خانواده تنهایی میخورم😂

من تا میخورم بچم پر نفخ میشه تعجب میکنم همه میکن میخورم☹️

بچه پر از گاز و گوز میشه

تا دلت بخواد

من تا ⅘ماه نخوردم بعدش خوردم

من دائم میخورم😂

من میخورم

من میخورم

منم میخورم
همه چی میخورم

بخوربابا

من ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان ر‌ُکساناخانوم✨ مامان ر‌ُکساناخانوم✨ ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۵ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی