بچه های شماهم شبا حرکاتشون بیشتره ؟

۱۱ پاسخ

اره برا من وقتی ب پهلو میخوابم مثل حباب میترکه

وای آره 😅

من شبا ارومتره صبح و عصر زیاد تکون میخوره

وای مال من شبا اروم میشه صبح باخودم بیدا میشه

آره چرا ایا

آره دقیقن

بله دقیقا منم همین طوری

🤣🤣🤣یورتمه میره چیکار میکنه شب حتما شیرین میخوری

بله بله

اره دقیقا

اره من ساعت4تقریبا شرپع میکنه کوبیدن تاصبح دهنم سرویس میشه😩

سوال های مرتبط

مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان آراز مامان آراز قصد بارداری
مامان آرین🐈🍪 مامان آرین🐈🍪 هفته سی‌وچهارم بارداری