سلام مامانیا پساری گذاشتن درد داره؟چجوریاس؟

۳ پاسخ

به من گفت پساری به درد نمیخوره سرکلاژم کرد🫠

نه درد نداره

دکتر تو هفته تو سرکلاژ میکنه
پساری برا هفته های بالاتره

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری