کسی میتونه ازمایش ان تی منو ببینه چیه؟

۸ پاسخ

من که سردر نمیارم

بتات بالاس پاپات پایین احتمالا ریسک داری . منم اینجوری بود ولی برعکس شما هردوتا بالا بود که دکتر گف خوبه مشکلی نیس

فری بتا و پاپات بالاست احتمالا بفرستت سلفری

ریسکا منفی بقیه چیزاشم ک نرماله خیالت راحت نی نی دخمله؟

مشکلی نداره عزیزم، ریسک ها منفیه

خیلی تاره که

و این

تصویر

این هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن و دخملم مامان کارن و دخملم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیین و____ مامان آیین و____ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یکتاومیکائیل مامان یکتاومیکائیل ۲ ماهگی