۷ پاسخ

خداروشکر نرماله عزیزم

نرماله

خیلی عالیه

ولی کلا رعایت کن چون از این به بعد بدن حساس تر میشه

عالیه. چند روزه جوابش اومد؟

عالی عزیزم مشکلی نداری

خوبه عزیزم باید ناشتا تا۹۲باشه بعدی تا۱۴۰

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان آدرین🩵👶 مامان آدرین🩵👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری