سلام دوستان یزد کسی شهداکارگر زایمان کرده؟

۳ پاسخ

دکتر خوب تو شهدای کارگر برای سزارین اجباری کی خوبه؟؟؟؟

عالیه رسیدگیشون تمیز بودن بیمارستان
ازهمه لحاظ خوبه

من زایمان کردم از اخلاق و برخورد و رسیدگی حرف نداشتن
من واقعا راضی بودم
نی نی دومم رو هم اونجا دنیا میارم
چند تا بیمارستان دیگه که بقیه رفته بودن واقعا راضی نبودن

سوال های مرتبط

مامان 🫀🫶🏻Ayhan 🫶🏻🫀 مامان 🫀🫶🏻Ayhan 🫶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان پسرم 👦 👨‍👦 مامان پسرم 👦 👨‍👦 هفته سی‌وپنجم بارداری