سلام عزیزم سونوی ان تی راجب سلامتی جنین هست ک خدای نکرده طوریش نباشه ازهفته ی یازده هم تاسیزده وسه روزه اس شش روزم بشه عیب نداره البته این چیزی ک ازدکترخودم شنیدم ولی مراقب باش ک هفته چهارده ام نری چون میگن دیگ بدرد نمیخوره سونوک انجام دادی البته بایدقبلش ی چیزشیرین بخوری بعدش میری ازمایشگاه چون جفت اینا بهم مربوطن ینی نمیشه هرکدوم جداگانه انجام بدی یااول ازمایشوبدی پ اول سونوبعدازمایش ازمایشم فقط گرفتن خون بودش
چند هفته بزیم برای ان تی ؟
ان تی ازمایش و سونو گرافی داره .
موضوعش درمورد ژنتیکه .هر چیز مربوط ب ژنتیک باشه نشون میده.
وفت سونو و ازمایش میگیری .
بعد میری سونو میده با برگه سونو میری ازمایشکاه خون میدی .
هرجا بری سونوکرافی داره ازمایشگاه داره.
صب میری سونو بعد اون میری آزمایش
سونو برای دیدن اینکه خدای نکرده مشکل ندارع تا دماغش بررسی میشه آزمایشم تکمیل کننده شه
گلم برای آزمایش های غربالگری هست که اول میری سونو بعد با برگه میری آزمایش رفتنی یه چیز شیرین هم بخور که بچه تکون بخوره ، بعدشم این نشون میده احتمالا جنسیت چیه و اینکه سلامتی جنین رو نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.