مامانا دخترم الان پی پی کرد سبز بود طبیعی

۴ پاسخ

نه سبز طبیعی نیس

طبیعیه مونده به غذایی ک خودت میخوری من از دکتر پرسیدم

پهلوش سرما خورده گرم نگه دار پهلوهاشو

سرما کشیده شکمشو گرم بگیر

سوال های مرتبط

مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی