۳ پاسخ

خوبه که

ماشالله بهش،نه کمبود وزن داره نه اضافه وزن خیلی خوبه

هزار ماشالله عالیه به خاطر قدش هست مشخص نمیکنه تا 18ماهگی

سوال های مرتبط

مامان suzhin❤ مامان suzhin❤ ۲ سالگی
مامان موفرفری👶 مامان موفرفری👶 ۱۸ ماهگی