خانما تو هفته ۹چه قرصی مصرف میکنید

۴ پاسخ

یدوفولیک دسه دوهزار آسپرین اقدامم دکتر گفت مصرف کن تا بارداریت بعدشم قطع نکن.

من که فعلا فقط مکمل فموبرا مصرف میکنم. هم فولیک اسید داره هم ویتامین های گروه ب، هم ید و بیوتین و...

فولیک اسید و د۳همین دوتا کافیه اگه تهوع داری صبح ها ب۶

بنام خدا ایکس ..🤭

واسه خنده گفتم از بیکاریه خواهر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مینل مامان مینل روزهای ابتدایی تولد
مامان دانیال .دیانا مامان دانیال .دیانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا روزهای ابتدایی تولد