۵ پاسخ

برای منم دو روزه دردش زیاد شده خیلی میترسم

منم کاملا مثل شما هستم نگران نباش

طبیعیه دیگه بارداری بدن داره واکنش نشون میده

اصلا استرس نداشته باش منم همینطور بودن بدن ها در بارداری متفاوت و تیرکشیدن تخمدان و زیر شکم یه درد طبیعیه عزیزم من همین الان که دارم پیام مینویسم دارم از درد میمیرم ولی درحد تیرکشیدگی یا گرفتگیه اگه درد شدید و طولانی همراه با سرگیجه تهوع شدید و خونریزی و لکه بینی بود برو دکتر

عزیزم استراحت کن تا سونوی قلب رو بدی

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته هفتم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری