خانما توی هفته ی من اشکالی ندارد عدسی بخورم ؟

۹ پاسخ

نه خیلیم خوبه که

اشکالش چیه ؟! چرا توی گهواره انقد حساسن مامانا؟!! عجیبه واقعا.تاحالا ندیده بودم بگن اینو بخوریم اونو نخوریم.همیشه همه چی میخورن

اشکالش چیه ؟! چرا توی گهواره انقد حساسن مامانا؟!! عجیبه واقعا.تاحالا ندیده بودم بگن اینو بخوریم اونو نخوریم.همیشه همه چی میخورن

بستگی به خودت و بدنت داره
یکی طبعش سرده ، یکی گرمه، یکی زیاد نفخ می‌کنه و ممکنه اذیت بشه یکی یه کاسه آش هم بخوره هیچی نمیشه و....

عزیزم این چه سوالیه آخه 😐😂

اتفاقا خیلی هم خوبه آهن داره هفته ای چند بارم بخور

مفیده خیلی بخور

نه خیلیم عالییییه

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پریسا مامان پریسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی