۶ پاسخ

من ۳۵ هفته سزارین

من ۳۴ هفته زاییدم طبیعی

نه گل شرایط خوب باشه طبیعی زایمان میکنه

ن اگ دردش بگیره طبیعیم میشه

تا بتونم. میگن طبیعی. من سی دو هفته طبیعی. اوردم

نه عزیزم دردش شروع میشه دیگه میتونه طبیعی هم بیاره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری