۴ پاسخ

اگه قند خیلی بالا باشه و خطر برا بخیه و عفونت باشه بله

اگ قند داشته باشی بچه درشت میشه بخاطر درشتیش شاید سزارین کنن
البته اگه ۴ کیلو ب بالا باشه

خیر فکرنمیکنم منم قند دارم یعنی امکانش هست

اره فک کنم

سوال های مرتبط