۷ پاسخ

بیمارستان بمن گفتن اگه قند بالای 400 باشه سزارین میکنن

نه، برا فشار بالا شاید یه احتمالی باشه

نه اونایی ک فشار دارن سز میشن

نه دلیل نمیشه

نه
اگه وزن بچه به خاطر قند بره بالای ۴.۵ اینا سزارین میشی

نه فکر نکنم ربطی داشته باشه

نه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان لیانا جان🩷 مامان لیانا جان🩷 هفته سی‌ودوم بارداری