۴ پاسخ

اسم آزمایشی ک دادی چی بود ؟
چرا من ب دکترم میگم خارش دارم آنزیم فقط مینویسه

من کلستاز کبدی کردم ۳۳هفته ولی تو۳۷هفته سزارین اجباری شدم

اگ کنترل شه ختم بارداری نمیدن فشارتم نرمال باشه تو۳۷هفته می تونی سزارین اجباری شی

نه ..

سوال های مرتبط

مامان لیانا جان🩷 مامان لیانا جان🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سارینا مامان سارینا هفته سی‌وششم بارداری