یعنی میشه من هفته 36بارداری و ببینم

۱۱ پاسخ

ان شالله هممون... بسلامتی بغل بگیریم

میشه عزیزم
درسته حس میکنی دیر میگذره ولی معلومه که میشه
منم تو هفته ی پایین همیشع میگفتم خداکنه فقط ب ۳۰ برسونم خودمو

چرا نشه؟
چرا انقدر نا امیدی؟

منم هربار حالم بده همین فکرو میکنم

انشالله

ینی میشه منمم

الهی آمین

اره چرا نشه گلم اما صبر باید کنی.ایشاالله نینیتو صحیح سالم بغل بگیری

چرا نشه؟ استرس به خودت راه نده. بیشتر از کسایی که زایمان زودرس دارن، کسایی هستن که طبیعی و تو تایم خودش زایمان‌ میکنن.

چرا نشه حتما میشه😍😍😍

منم دقیقاااااااا🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری