یعنی میشه منم هفته ۳۰ رو ببینم

۱۱ پاسخ

انشاالله عزیزم

آره عزیزم میشه چرا نشه..
اگه احتمال زودرس بهت دادن تا به ۳۰ برسی تا میتونی استراحت کن هیچ کاری نکن بیرون نرو تا حد ممکن، پیاده روی نکن، پله بالا پایین نرو، زیاد سرپا نمون..
اگرم مشکلی نداری که اصن به این چیزا فکرم نکن..
چشم به هم بزنی میبینی هفته های پرخطرو رد کردی

عزیزم منم شرایطم مثل شماست یا حتی بدتر، رو تخت حموم میکنم و دستشویی تو لگن،..۳۰ ۴۰ روزه رو تخت افتادم گوشه خونه .. هر روز برام هزار سال میگذره و منم هر روز همین سوال تو رو میپرسم، خدا بزرگه. دلمون رو باید آروم کنیم، من به خدا میگم اگر مصلحتم هست این بچه رو بهم ببخش ..

ان شاالله
منم چند وقت پیش همینو میگفتم🥲

حالا میگم خدایا یعنی میشه بچم نچرخه وسزاربن اجباری بشم؟؟
میشه تا زایمان پول دستم برسه ؟
دستمون جلو کسی دراز نشه؟؟🥺🥲

انشالاهههه

منم دقیقا هفته شما بودم همین حرف و میزدم
میبینی ایشالا

اره چرا نشه

اره عزیزم چرا نشه
فکر منفی از ذهنت بکن بیرون

ان شاءالله عزیزم میگذره به سلامتی.

و همچنین من🥴
ایشالا ک میبینیم

آره ان شاءالله بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد