مامانا طول سرویکس ۳۱خوبه؟؟

۴ پاسخ

بستگی به ان تی داره اگر کاهش زیاد باشه خطرناکه اگر همین حدودا بوده اشکال نداره

من با طول سرویکس 28 سرکلاژ شدم

برا من اونموقع دکترم گفت کمه

واسه چند هفته

سوال های مرتبط

مامان آسو وتودلی مامان آسو وتودلی ۲ سالگی