خوشگلا میشه آزمایش انتی منو تفسیرکنین

تصویر
۵ پاسخ

پسره فکرکنم جنسیتش

هم اعدادش زیر یکه
هم نمودارش عالیه

مشکلی نداره عزیزم

خوبه خداروشکر

خوبه سندروم هم نداره نرمال فک کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد🐣 مامان جوجوممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه 🐣♥️ مامان جوجه 🐣♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل👶🩵 مامان قند عسل👶🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری