۱۰ پاسخ

عالیه مبارک باشه عزیزم 😍

عزیزان امکان داره ناشتا بودم منفیه شده بتا باید ناشتا باشم

دعا کنید برام این دومین بار ای وی اف میشم اولی ازمایشم خوبود ۷هفتش بود قلبش تشگیل نشد این دومیم با کلی بدبختی عدد ازمایشم این شد خسته شدم زندگیم به بچه دار شدنم وصل 🥺🥺🥺

استرت عدد بتا رو نداشته باش من ۱۳روز تاخیر ۲۵۰ بودم الحمدالله الان همه چیز عالیه

اره عزیزم خوبه

از خدا میخوام ایشالله به زودی زود قسمت همتون بکنه❤️❤️❤️

عالیه منم بعد ۷ روز تاخیر ۲۰۰ بود😂

سلام ۲ هفتس انتقال تخمک دادم امروز رفتم ازمایش این جوابو گزفتم بنظرتون هستم 🥺

تصویر

مباااااارکه

اره مبارکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان پسرم 🤱 مامان پسرم 🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عطرین مامان عطرین هفته نهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گلاره مامان گلاره هفته چهلم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته دهم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری