سلام
بتای ۳۹۰۰ برای ۸ روز تاخیر خوبه ؟!

۶ پاسخ

اره عزیزم

مبارکه ممکنه چند قلویی باشه ها
علایم داشتی؟

آره مبارکه

اره عزیزم منم ۳هزار بودم

آره عالیه

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان عطرین مامان عطرین هفته نهم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان تیام کوچولو💙 مامان تیام کوچولو💙 ۷ ماهگی