مامانا آزمایش تیروئید نیاز به چندساعت ناشتایی داره ؟

۷ پاسخ

ازمایش تیرویید اصلا ناشتایی نمیخواد من هر ماه ازمایش دادم

دکتر میرم میگه نیازی به ناشتایی نیست هر زمانی میتونی آزمایش بدی

نیازی نیست

یا حداقل ۸ساعت

هشت ساعت والا من تا حالا نشنیدم بدون ناشتایی تیروئید بگیرن

۱۲ساعت ناشتا

ناشتایی لازم نیس

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری