۶ پاسخ

تو اینترنت سرچ کن

والا یسریا میگن ناشتایی داره یسریا میگن نداره بهتره ازجایی که میخوای آزمایش بدی بپرسی

بله ناشتایی داره تمام آزمایش ها معمولا ناشتایی داره بجز غربالگری ها

بله من دادم گفتن ناشتا باید باشی

نه‌ عزیزم

نه

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی