مامانا آزمایش تیروئید نیاز ب ناشتایی داره؟

۶ پاسخ

نه عزیزم نیازی نیس.من تیروئید دارم هرماه عصر میرم آزمایشگاه

اره ناشتا باید باشی

ناشتا

۸تا۱۰ساعت بپرس از آزمایشگاه بهتره

چ‌ علامی داشتید ک ازمایش تیروعید دادید!؟؟

اره ۱۰تا۱۲ساعت

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری