بله گلم و همچنین دوساعت ازبیدارشدن بگذره
بله
بله ناشتا برو
عزیزم من تیروئید کم کار دارم
وقتی ازمایش تیروئید تنها باشه نیاز به ناشتا نیست
اما با باقی آزمایشا باشه باید ناشتا باشید
ناشتا باشی دقیق تره
ولی من عصر نمونه دادم بدون ناشتایی دکترم گفت نیاز به تکرار نداره که حتما ناشتا باشی
گلم من کلا مشکل تیرویید دارم از بچگی ازمایش میدم ناشتام چون جواب ازمایش دقیقه
اره من دیروز ناشتا دادم
آره باید ناشتا باشی
بله حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.