سلام خانوما ازمایش تیرویید هم نیاز ب ناشتا بودن داره ؟؟؟

۹ پاسخ

بله گلم و همچنین دوساعت ازبیدارشدن بگذره

بله

بله ناشتا برو

عزیزم من تیروئید کم کار دارم
وقتی ازمایش تیروئید تنها باشه نیاز به ناشتا نیست
اما با باقی آزمایشا باشه باید ناشتا باشید

ناشتا باشی دقیق تره
ولی من عصر نمونه دادم بدون ناشتایی دکترم گفت نیاز به تکرار نداره که حتما ناشتا باشی

گلم من کلا مشکل تیرویید دارم از بچگی ازمایش میدم ناشتام چون جواب ازمایش دقیقه

اره من دیروز ناشتا دادم

آره باید ناشتا باشی

بله حتما

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری