۳ پاسخ

۱۲ نخور دیگه اگه صب زود میری آزمایش

والا منک هرماه میرم برا تیروئید از ساعت یازده دوازده شب دیگ نمیرم
7 8 ساعت اوکیه کلا

معمولا ۸تا ده ساعت کافبه ناشتایی

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری