۴ پاسخ

عزیزم همه چی خوبه . وزنش ک خداروشکر ۲کیلو صدوخورده ایه . قرارگیریش سفالیکه . تاریخ و حرکت و همه چیش خداروشکر خوب بود

من سردرنیاوردم فقط فهمیدم وزنش دوکیلووخرده تاریخ زایمانت مرداد۱۵ زده

عالیه همه چیز گلم‌

همه جی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی