خانم ها ی نگاه به سونوی من بکنین مشکلی نداره

تصویر
۵ پاسخ

نه عزیزم خوبه همه چی فقط مصرف پروتئین چیزای ک به بچه وزن میده رو زیاد کن تا جایی ک میتونی مایعات و هندونه و این چیزارو کم کن و حتما ببر به دکترت نشون بده احتمالا برات آزمایش قند بنویسه
وزن نینی یک کوچولو پایینه همه چیزش خوبه❤️

عزیزم فعلا مصرف مایعات رو به نظرم به حداقل برسون تا بری دکتر
شاید قندت رفته بالا که آب زیاد شده

وزنش که خوبه 1300 هس تپلیه
آب دورش زیاده هندوانه و دلستر و چیزایی که آب دور بچه رو زیاد میکنه نخور
شکمت خیلی بزرگه؟

مایع آمنیوتیک بالا هست
وزن هم فکر کنم۲۳۰۰بالا باشه تو این سن از بارداری بازم بستگی به نظر پزشکتون داره

حتما به پزشک نشون بده

سوال های مرتبط

مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری