سلام مامانایه نگاه به سونورشدمن کنین ببینین مشکلی نداره؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

من رفتم نشون دکتر دادم با اینکه طول سرویکس و همه چیزمم خوب بود و سونو رشدم عالی بود ولی گفت دو هفته دیگه بیا برای آمپول بتامتازون .ببین به توم میگه این جور چیزی؟

منم از شفیعی گرفتم وزنش ۱۶۰۰بود قد ۲۹مال توم خوبه 🙃

سوال های مرتبط

مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته چهلم بارداری