۷ پاسخ

ببین دوست گلم من دخترم ۵ روز پی پی نکردش همه ابن چیزایی که دوستان گفتن امتحان کردم جواب نگرفتم ولی یه بنده خدایی گفت گلیسیرین یه سی سی زدم با سرنگ به مقعدش البته به زور خدایی به دقیقه نکشید پی پی کرد دیگه از فردا رون شد خدا رو شکر حتما امتحان کن

روغن ببر تو

دختر من یبوست بودنی میگه میسوزه
احتمالا یبوست داره

پسر منم همینجور بودبردم دکتر پودر داد

بچتون واسه پی پی کردن خیلی قبلا اذیت می‌شده یا یبوست نداشته؟؟؟

یبوست حتمابخاطراون دردداره وسوزش چیزای ملین داربده بخوره زورزده بخاطراون دراومده

حتما حالت بواسیر درآورده که سفته.اگه واقعا اینجوری باشه خیلی سوزش بدیه.من موقع زایمانم اینجوری بودم بدتون نیاد مامانم یه خیار قاچ میکرد میداد میزاشتم که خنک میکرد

سوال های مرتبط

مامان دلیم مامان دلیم ۲ سالگی
دخترم هر بار میگه یه جام درد میکنه دیگه موندم رهست میگه یا دروغ تمام رگ و استخونای بدنم از غصه و حرص درد میگیره خیلی جدی میگه هیچ وقت دروغ ازش نشنیدم نمیدونم یه بار میگه سرم درد میکنه یه بار میگه شکمم درد میکنه یه بار میگه چشمام درد میکنه بخدا دیگه موندم به شوهرم میگم میگه الکی میگه اصلا هیچی باور نمیکنه نمیدونم ببرم دکتر چی بگم آخه خداروشکر سرحاله همه چیزش فقط بخاطر حله هوله که میخوره اشتهای غذا نداره انگار افسردگی گرفتم به هیچکدوم از کارام نمیرسم نه به خودم نه به بچم نه به خونه و غذا و ظرف شستن و هیچ چیزی بخدا کم آوردم با اینکه بازی میکنه هر بار میگه یه چیز امشب میگه چشام نمیبینه بعدش خوب شد بازی کرد الانم میگه شکمم درد میکنه دیشب دست میذاشت رو سرش میگفت سرم درد میکنه خدایا حتی بخاطر بچم نمیتونم نفرین خودمم کنم چون اگه من نباشم بچمو کی بزرگ کنه نمیدونم چرا دوست داره منو عذاب بده این بچه الان من چندتا دکتر ببرم دوماه پیش هم چکاپ کامل ازش گرفتم خداروشکر دکتر گفت ازمایشش خوبه توروقرآن راهکاری دارید بگید صواب کردید خدا خیر و برکت به زندگیتون بده