خانما من شیش ماهمه ولی دو کیلو اضافه کردم

۸ پاسخ

منم تا این هفتم دوکیلو و دویست اضافه کردم

عالیه🤗

من ۶ داره تموم میشه ۱۰ کیلو اضاف کردم😑

وزن بچه اگه اوکی باشه مشگلی نداره ک
من تازه رسیدم ب وزن قبل بارداری توی این ماه

فکر میکنم خیلیم بد نباشه چون مواد مغذی به بچه ت میرسه و باعث میشه اون وزن بگیره

من 8کیلو :)

خوبه

همچنین

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری