من تا آخر ماه شیش ده کیلو وزن اضافه کردم طبیعی هست 😨😲😲؟

۱۰ پاسخ

وای منم ده کیلو اضافه کردم نگرانم...فعلا خوبم فقط درد زانو دارم ..ولی نگرانم بالاتر برم به چند روزه پیاده روی شروع کردم

بهش فک نکن من فقط این ماه ۵کیلو چاق شدم😮‍💨😮‍💨😮‍💨بخدا نه غذام زیاد شده نه اضافه خوردم
ولش کن بابا از بارداریت لذت ببر چیکار کنیم دیگ

من تا الان ۲۰ کیلو ام

منم اضافه کردم بعدش برنج و نون رو کم کردم و چندبار در روز پیاده روی میکنم. الان چند هفته اس وزنم بالا نرفته

یکم زیاده عزیزم رعایت کن که اذیت نشی بعدا

منم خیلی اضافه کردم نگران نباش بدنا باهم متفاوته خودتو با کسی مقایسه نکن😘

منم خیلی اضاف کردم
بهش‌فک‌نکن🤫

فکر کردم‌ میگی توی ماه شیشم ده کیلو اضاف کردم😐😄

زیاد حله حوله نخور یه وقتم ممکنه مسمومیت بارداری داشته باشی ی ازمایش بده

مراقب به فشارت باش فقط بالا نره

سوال های مرتبط