خوردن شربت گلاب ضرر داره؟

۵ پاسخ

درخواست میدی

گلاب طبمع گرم داره سعی کن کم تر استفاده کنید در حد کم بخوری عیب نداره

نه ضرر نداره زیاده روی نکن

فکر نمیکنم با یبار خوردن مشکلی باشه هفته های بالاتذ

ن من خیلی شربت گلاب و خاکشیر درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رستا❤️‍🔥 مامان رستا❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری