آزمایش قند بارداری چطوریه شربتش خوبه

۵ پاسخ

مزه اب پرتقال میده ولی با این تفاوت ک انگار یه کیلو شکر داخلشه

من که اصلا فرقی نداشت برام حالات قبل و بعدش شربتش هم حتی خوشمزه هم بود برام :///

شربتش مشکل نیست
حالت بعدش که آدم پیدا میکنه سخته

اره فقط خیلی شیرینه

انقد شیرینه که گلوت میسوزه😖
من خوردم اصلا تهوع نگرفتم ولی بشدت سرگیجه و ضعف داشتم نمیتونستم رو پاهام وایستم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری